Форум » Державні закупівлі » Запит (крупи) жовтень 2011 » Ответить

Запит (крупи) жовтень 2011

lduvs_dergzak: МВС УКРАЇНИ ЛУГАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ імені Е.О. Дідоренка вул. Генерала Дідоренка, б. 4, с. Ювілейне, м. Луганськ, 91493 тел. (0642) 93-50-77, факс (0642) 93-50-77 E-mail: lavd@mail.dsip.net № На № , від Запит цінових пропозицій 1. Замовник: 1.1. Найменування: Луганський державний університет внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка 1.2. Ідентифікаційний код за ЕДРПОУ: 08682387 1.3. Місцезнаходження: 91493, м. Луганськ, сел. Ювілейне, вул. Генерала Дідоренка, 4 1.4. Реєстраційний рахунок замовника: в ГУ ДКУ у Луганській області, р/р 35210007002782, 35220008002782 1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Буренко Владлен Анатолійович, начальник відділення продовольчого забезпечення, м. Луганськ, сел. Ювілейне, вул. Генерала Дідоренка, 4, тел. (0642) 35-11-63, факс (0642) 93-68-68, lduvs_dergzak@mail.ru 1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Міністерство внутрішніх справ України, код 00032684 2. Джерело фінансування закупівлі державний бюджет 3. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua 4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (уразі наявності): www.lduvs.edu.ua 5. Інформація про предмет закупівлі: 5.1. Найменування предмета закупівлі: крупи, код 15.61.3 5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: 6 (шість) найменувань, зазначених у спеціфікації, що додається. 5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: жовтень-грудень 2011 року 6. Основні умови договору: 6.1. Основні умови договору відповідно розділу 9 Закону України «Про проведення державних закупівель» від 01.06.2010 №2289-VІ 6.2. Розрахунки за постачання товару здійснюються за фактом їх надання. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок 6.3. У вартість товарів включаються всі витрати на сплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів, навантаження, транспортування, тару, упаковку, надання замовнику супроводжувальної документації (накладна, сертифікат якості тощо) 6.4. Учасник-переможець процедури закупівлі оплачує послуги Консультанта торгів) у сумі 1 000,00 гривень відповідно до ст. 636 ЦК України (договір на користь третьої особи) 7. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів 8. Подання цінових пропозицій: 8.1. Місце: 91493, м. Луганськ, сел. Ювілейне, вул. Генерала Дідоренка, 4, кабінет начальника відділення продовольчого забезпечення (№10), особисто або поштою 8.2. Строк: до 04.10.2011 року до 8.45 годин 9. Розкриття цінових пропозицій: 9.1. Місце: м. Луганськ, сел. Ювілейне, вул. Генерала Дідоренка, 4, кабінет проректора з економічних питань та ресурсного забезпечення (№9) 9.2. Дата: 04.10.2011 року 9.3.Час: о 9.00 годині 10. Додаткова інформація: 10.1. Інформація про предмет закупівлі зазначена в специфікації, що є невід’ємною частиною щодо запиту цінових пропозицій (додаток № 1). 10.2. Інформація про підготовку цінової пропозиції конкурсних торгів зазначена у додатку 2, вимоги якого є невід’ємною частиною щодо запиту цінових пропозицій. 10.3. Форма цінової пропозиції зазначена у додатку 3. 10.4 За отриманням більш детальної інформації про процедуру закупівлі звертатися за телефоном: 050-957-92-32. Т.в.о. голови комітету з конкурсних торгів І.Л. Гавріш Додаток 1 СПЕЦИФІКАЦІЯ ЩОДО ЗАПИТУ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ НА ЗАКУПІВЛЮ КРУПИ №№ з/п Найменування товару Якісні характеристики та вимоги щодо тари, упаковки Од. вим. Кількість 1. Крупа гречана вагова у мішках кг 1800 2. Пшоно шліфоване вищого гатунку або екстра вагове у мішках кг 1000 3. Крупа перлова вагова у мішках кг 500 4. Крупа пшенична вагова у мішках кг 1000 5. Крупа ячна вагова у мішках кг 1000 6. Вівсяні пластівці вагові у мішках кг 700 Учасник – переможець процедури закупівлі поставляє крупи Замовнику за заявками Замовника протягом жовтня-грудня 2011 року. Доставка товару здійснюється за накладними, що є підставою для розрахунку з Постачальником. Замовник залишає за собою право безкоштовного зберігання оплаченого товару на території Постачальника у цей період. Товар повинен бути в тарі, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час доставки. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 24 годин. Якщо при підготовці товару до споживання або під час його споживання в межах установлених термінів реалізації будуть виявлені скриті дефекти, Замовник повинен негайно визвати представника Постачальника для участі у перевірці товару по якості. Представник Постачальника має прибути до Замовника не пізніше трьох годин після виклику. У разі, якщо представник Постачальника не з’явиться у строк, перевірка товару та складання актів проводиться згідно до інструкції „Про порядок прийому продукції і товарів народного споживання по якості” ІІ-7 від 25.04.66 р. Вивіз забракованого товару Проводиться транспортом Постачальника за рахунок власних коштів. Відповідальний за проведення торгів 04.10.2011 року начальник відділення продовольчого забезпечення Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.А. Дідоренка В.А. Буренко Додаток 2 ПІДГОТОВКА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ 1.Оформлення пропозиції конкурсних торгів * ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті. Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів. Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів щодо предмету закупівлі в цілому. Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*. На конверті повинно бути зазначено: - повне найменування і адреса замовника; - назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення запиту цінових пропозицій; - повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів; - маркування: «Не відкривати до 04.10.2011 року, 09.00 год» 2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з: - пропозиції конкурсних торгів (форма наведена в Додатку 3) - документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів; - документального підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником; - документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - основних умов, які обов'язково включаються до договору про закупівлю за підписом уповноваженої посадової особи учасника та скріплені печаткою (у разі наявності) (форма наведена в Додатку 3); - інформації про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. відповідну специфікацію; - інших документів, передбачених додатком 2. 3. Кваліфікаційні критерії до учасників 1. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону: 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1.1. Довідка про наявність транспортних засобів для перевезення товару згідно із наведеною формою: № п/п Найменування транспортних засобів Кількість Кількість, шт. 1 2 3 4 1. Власний транспорт 2. Транспортні засоби, які планується орендувати 1.1.2. Копії документів, які підтверджують наявність транспорту, необхідного для виконання поставок товару (технічні, санітарні паспорти на транспортні засоби). 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1. Копії трудових книжок, санітарних книжок (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори тощо). 1.3. Наявність фінансової спроможності: 1.3.1.Копія балансу за останній звітній період; 1.3.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітній період; 1.3.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період; 1.3.4. Оригінал чи нотаріально завірена копія довідки, виданої з банківської установи, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками станом на 19.09.2011 року або більш пізню дату. 1.4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 1.4.1. Довідка про виконання аналогічних договорів за формою, наведеною нижче (не менше одного): Назва організації, із якою укладено договір П.І.Б особи та телефон, яка відповідала за виконання договору від організації з якою укладено аналогічний договір Предмет закупівлі Сума договору Термін виконання договору 1.4.2. Копії аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. 1.4.3. Оригінали або нотаріально завірені копії позитивних листів-відгуків за підписом керівника організації із якою укладено аналогічні договори, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. 2. Вимоги, встановлені ст. 17 Закону: 2.1. Копія документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). 2.2. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки Департаменту з питань банкрутства або його регіонального відділення про те, що Учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. 2.3. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, яка дійсна на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. 2.4. Копія Статуту або іншого установчого документу. 4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Документи, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі. 5. Інші документи, які необхідно учаснику подати в складі пропозиції конкурсних торгів: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); г) основні види діяльності, опис технічних можливостей. 2.2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності). 2.3. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб). 2.4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 2.5. Копія паспорту (для фізичних осіб). 2.6. Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4 –ОПП) (у разі наявності). 2.7. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (у разі наявності). Додаток 3 ЦІНОВА ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ" (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку) Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю крупи згідно з вимогами Замовника торгів. Вивчивши Інструкцію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче за наступними цінами: № з/п Найменування товару Якісні характеристики та вимоги щодо тари, упаковки Од. вим. Кількість Ціна за од., грн., з ПДВ Загальна вартість, грн., з ПДВ 1. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваша Інструкція разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції згідно з умовами Інструкції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

Ответов - 0



полная версия страницы